sobota, 5 stycznia 2013

Eh....Te WARUNKI

Jeszcze kilka miesięcy i koniec roku szkolnego...no 6 miesięcy, ale to nieważne. Bardzo bym chciała iść do takiego jednego gimnazjum na wybrany profil, no ale moja mama jak to zawsze panikuje, że nie będę potrafiła wcześnie wstać, że coś mi się tam stanie, że to za daleko. Postawiła mi więc 1 warunek i jeśli go spełnię to będę mogła tam iść - Muszę CODZIENNIE wstawać o  5 rano. Ktoś pomyśli ee tam nic...ja też bym tak pomyślała w 5 klasie, ale przez przerwę świąteczną wstawałam o 11 a kładłam się spać o 1 w nocy......No ale dla gimnazjum zrobię wszyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyystko. Tym bardziej, że chcemy tam iść z koleżanką Wiką, która prowadzi bloga mydancelove.blog.pl tylko jest problem, bo ona jest cały czas smutna, a ja nie mam pojęcia jak ją pocieszyć:c

Dobra pa :)

_______________________________________________________________________________
Kochaj kogoś póki możesz, bo możliwe, że za niedługo ten ktoś odejdzie :c

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz