piątek, 4 stycznia 2013

Glany, Otaku, Śmiech aż brzuch boli - Ja.

A więc CZEŚĆ.
Zacznijmy od tego, że moja rola na tym blogu bedzie skupiać się głównie na zmienianiu wyglądu, dodawaniu nowej muzyki, dodawania jakichś gadżetów itp. czyli sprawy trochę informatyczne.
A może coś o mnie...? :D
Tak więc jestem Ola. Na świecie, żyje już 13 lat.. chyba... ;-;
Jestem wieeeeeeelkim Otaku i sama prowadzę bloga. Mianowicie www.uzależniona-od-fairy-tail.blogspot.com. Fairy Tail i te sprawy. Jeśli chodzi o anime to mogłabym się rozpisywać! Napiszę wam kilka moich ulubionych.
Miejsce 1 . Fullmetal Alchemist: Brotherhood
Miejsce 2. Soul Eater
Miejsce 3 (ex aequo). Fairy tail,  Sword Art Online (Do 14 odcinka.)
Miejsce 4. Death Note
Miejsce 5. One Pice
Naprawdę jest ich bardzo dużo a mi się nie chce wymieniać ;p
Co do kreskówek oglądam: Pora na Przygodę!, Chowder, DDZPPF i inne :D
słucham rocka i niektórych odmian metalu. :)
Jestem strasznie leniwa.. D: Myślę, że tyle wystarczy. nie spodziewajcie się moich postów bardzo często.. Nie mam czasu na ich pisanie. Tak jak już mówiłam będę się zajmować innymi sprawami x.x
To narka :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz